اجرای سقف شیروانی

آموزش نصب سقف شیروانی

سقف شیروانی و انواع مختلف آن سال ها است که به عنوان پوشش برای ساختمان های مختلف خصوصا ویلا و انواع سوله کاربرد زیادی دارد.

اجرای سقف شیروانی دارای مزایای زیادی است که با توجه به فلزی بودن این پوشش مقاومت خوبی در برابر نفوذ ذرات، باد و باران، زلزله و غیره را دارد.

نحوه نصب و اجرای سقف شیروانی فلزی خود دارای مراحل مختلفی است که آموزش آن را در ادامه خواهیم داد تا شما مخاطبین گرامی اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید.

 

اجرای سقف شیروانی

نحوه اجرای سقف شیروانی فلزی گالوانیزه

اجرای سقف شیروانی فلزی:

۱. ابتدا ورق فلزی کرکره را به صورت طولی برش داده و این پانل ها باید ۳۲ فوت(۹،۸ متر) طول آن ها باشد.

وسایل مورد نیاز برش:

دستگاه فرز(سریعترین وسیله برای برش )، قیچی مخصوص، اره گردبر

۲. با استفاده از مته سوراخ هایی بر روی ورق های فلزی ایجاده کنید فاصله سوراخ ابتدا و انتهای ورق ها باید بین ۱۵/۲۰-۳/۴ سانتی متر باشد.

۳. مراحل نصب پانل: در این مرحله باید ورق ها را مستقیم بر روی قسمت افقی ستون یا شاهتیرها قرار دهید و برای جلوگیری از نفوذ باد باران و گرد و خاک انتهای هر قسمت را با نوار چوب یا پلاستیک ببندید.

ورق ها را با پیچ ها محکم‌ کنید و این مراحل را تا کامل شدن سقف انجام دهید همچین اگر سقف شما دو طرف شیب دارد این مراحل را نیز برای طرف دیگر انجام دهید و یک کلاهک را بر روی قسمت مشترک قرار دهید.

نحوه اجرای سقف شیروانی فلزی

اجرای سقف شیروانی توسط افراد حرفه ای و کاربلد به صورت دقیق انجام می گیرد این نوع پوشش داری تنوع زیادی می باشد که از اصلی ترین اجزای ساختمان است. در این سایت می توانید جهت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

سقف شیروانی فلزی از با دوام ترین سقف ها می باشد که دارای طول عمر بیش از ۱۰۰ سال است که در برابر پوسیدگی و خوردگی مقاومت می کند لذا با توجه به بودجه و منطقه جغرافیایی می توان ورق مورد نظر را انتخاب کرد.

از جمله ویژگی های سقف شیروانی فلزی می توان به نصب آسان، قیمت مناسب، کاهش هزینه های اضافی، مقاومت بالا در برابر باد و باران و… اشاره کرد.

 

 

 

اجرای سقف شیروانی در ابن فیلم  از ورق گالوانیزه استفاده می کنند. ورق ها در این محصول به صورت ذوزنقه ای شکل است که ضخامت آن بین 0.8 تا یک میلی متر متغیر است و عرض آن دارای 2 متراژ مشخص ؛ یعنی 100 و 125 سانتی متر است.

این ورق ها که به صورت ذوزنقه ایست همانند دکمه های زیر و رو بر یکدیگر چفت می شوند و در روی اسکلت قرار می گیرند. در اجرای سقف شیروانی ، بتن ، گل میخ و مش میلگرد وجود دارد.

از مزایای برجسته اجرای سقف شیروانی ، وزن کم و سبک آن ، قیمت ارزان و مناسب و اجرای راحت در زمان کم است. از سقف عرشه فولادی برای سوله های ورزشی ، کارخانه ها ، سوله های صنعتی و انبارها ، به عنوان حصار و سر در حیاط منازل استفاده می کنند.

نحوه اجرای ورق بر روی این سقف به این صورت است که پس از این که اسکلت و تیرآهن ها بر روی سقف قرار گرفت ، بعد از آن ورق های گالوانیزه ذوزنقه ای شکل قرار می گیرند و ورق ها را با گل میخ ها محکم می کنند سپس یک شبکه از مش میلگرد بر روی آن قرار می گیرد و در نهایت بتن ریزی انجام می شود پس از بتن ریزی سعی می شود که لبه های سقف نیز زده شود تا بعد از خشک شدن بتن ، حالت یکنواخت و یک پارچه به دست آید.

قیمت سقف شیروانی فلزی

سقف شیروانی فلزی از پرکاربرد ترین پوشش سقف است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و قیمت این نوع سقف به المان های مختلفی مانند ضخامت ورق، کیفیت ورق، کارخانه سازنده سقف شیروانی، جنس ورق  بستگی دارد.

سقف شیروانی رنگی از نمونه های این نوع پوشش سقفی است که در انواع رنگ های مختلف به بازار عرضه گشته است و قیمت آن به ابعاد و ضخامت و قیمت فلزاتی همچون آهن و فولاد و قیمت رنگ کوره بستگی دارد.

سقف شیروانی از ورق های فرم داده شده و تغییر شکل داده شده گالوانیزه است که این نوع جنس با توجه به اهمیت و کاربرد آن بدون رنگ و دارای انواع رنگ تولید و ساخته می شود و هرکدام با هزینه های مختلف عرضه می شود.

سقف شیروانی دارای مدل های طرح سفال، کرکره ای و طرح شدولاین است.قیمت سقف شیروانی فلزی در ورق های ساده رنگی گران تر و هزینه بیشتری دارد.

قیمت سقف شیروانی فلزی مانند دیگر محصولات فلزی هروز در حال نوسان دائم می باشد که لازم است قیمت این محصول روزانه چک شود لذا برای استعلام قیمت انواع سقف شیروانی فلزی رنگی و ساده و قیمت ورق های آن در ابعاد مورد دلخواه به سایت ثامن روف تولید کننده انواع مصالح شیروانی مراجعه فرمایید‌ مشاورین این شرکت شما را از آخرین قیمت های این محصول اگاه می سازند.

شماره تماس با کارشناسان  : ۰۹۱۲۴۳۴۷۵۵۰۰۲۱۵۵۳۴۹۴۵۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.