قیمت اجرای سقف شیروانی در کرج

قیمت اجرای سقف شیروانی در کرج

قیمت اجرای سقف شیروانی در کرج سقف شیروانی از مهم ترین ستون ها هر ساختمان سقف آن است.ساختمان ها با سقف معنا پیدا می کنند در غیر این صورت فقط ساختن شده از چندین حصار متمایز کننده می باشند.

سقف ها دارای مدل های مختلفی از قبیل یوبوت، تیردال، سقف شیروانی و انواع سایر می باشند.همچنین سقف ها دارای متریال مختلفی می باشند.

که نوع متریال مصرفی برای هر کدام از آن ها بر اساس پلان ساختمان بدست معمار و یا طراح با مشورت صاحب ساختمان انتخاب می شود.

به علاوه رنگ آن ها نیز به همین شیوه تعیین می گردد. یکتا از عوامل مهم برای هر سقف وزن آن است که باید به آن توجه اخص ای گردد.#قیمت سقف شیروانی در کرج

 

 

 

قیمت اجرای سقف شیروانی در کرج

 

 

 

 

سقف شیروانی

وزن هر سقف به متریال مصرفی در آن ارتباط دارد زیرا مصالح مصرفی در هر گونه سقف متفاوت بوده و هر کدام از مصالح وزن مختص به خود را دارند. #قیمت سقف شیروانی در کرج

 

به علاوه بار هر کدام از آن ها باید توسط مهندس ها و متخصصان مشخص شده و در محاسبات سازه ای ساختمان درج گردد. درصورتی که در حال بازسازی ساختمان و یا فقط سقف هستید، باید دقت داشته باشید.# قیمت اجرای سقف شیروانی در کرج

 

نکاتی در مورد مصالح مصرفی سقف شیروانی

شایان ذکر است که یک سوژه در مورد کل متریال ها صدق می کند.آن مورد این است که اگر مصالح مصرفی به واقعیت طراحی گردند و در شرایط محیطی صحیح نصب شوند، به نکوداشتن از ساختمان مورد عقیده محافظت می کنند و سقف شیروانی آن ساختمان را از هر گزندی در امان نگه می دارند.

تمامی متریال های باره کاربرد در سقف شیروانی  نزدیک  می توانند وظیفه محافظت خویش را به نکوداشتن سپریدن دهند که این امر یک گزینه مهم برای معمار ساختمان و شما می باشد.

استفاده از سقف شیروانی تاثیر مثبتی بر زیبایی و نمای ساختمان دارد و بسیار جلب توجه می کند. همچنین مزایای خوبی دارند که محبوبیت این سقف ها را بیشتر کرده است.

اگر از سقف شیروانی استفاده کنید در روزهای زمستان  برف و باران به راحتی از روی سقف سرازیر می شود. فضای بیشتری در اختیار خواهید داشت .همچنین قیمت این سقف ها بسیار مناسب است و باعث افزایش قیمت خانه نیز می شود.

هزینه اجرا و دستمزد های شیروانی متفاوت است و نمی توان قیمت مشخص و دقیقی قبل از اجرای کار به متقاضی ارائه داد. قیمت سقف شیروانی بر اساس متریال استفاده شده درسقف و طراحی سازه و زوایای معین شده برای قسمت های مختلف آن و مساحت بنای مورد نظر محاسبه می شود.

اگر طراحی و اجرای سقف شیروانی توسط  متخصصین و باتجربه مهارت پدیده صورت بگیرد هزینه اجرای سقف کمتر خواهد بود چرا که این افراد با داشتن تجربه و دانش کافی در این زمینه و استفاده بهینه از مصالح و متریال، متناسب با محیط و شرایط جغرافیایی، طول عمر سازه را افزایش می دهند و هزینه ها را به حداقل می رسانند.

نحوه محاسبه قیمت سقف های شیبدار و شیروانی  به صورت متر مربع می باشد که سطح انجام شده کار که طول در عرض سطح نما و لمبه یا دامپا و پوشش سقف ضرب شده و با هم جمع می شود و مجموع آنها در مبلغ پایه که در قرارداد مورد توافق قرار گرفته  جهت اجرا ضرب شده و هزینه تمام شده کار مورد قرارداد بدست می‌آید.

قیمت نصب انواع سقف شیبدار در تهران به ازای هر متر مربع از 200 هزار تومان تا حدود 600 هزار تومان متغیر می باشد که بستگی به مصالح بکار رفته از قبیل اندولین ، اندوویلا ، ورق شیروانی ، ورق طرح سفال ، دکرا، سفال طبرستان و غیره دارد.# قیمت اجرای سقف شیروانی در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.