خرید سقفهای ویلایی

خرید سقفهای ویلایی :

خرید سقف ویلایی یکی از پرکاربرد ترین نوع سقف ها برای استفاده در باغ ، باغچه و خود ویلا است . اگر به دنبال خرید این نوع سقف هستید میتوانید به ثامن روف مراجعه کنید ، سقف ویلا یکی از محصولات تولیدی این گروه میباشد.

تجربه موفق ما در این محصول سبب شده است که مشتریان عزیزمان ما را به دوستان و نزدیکان خود معرفی کنند. قیمت مناسب و شاید حتی بهترین قیمت بازار در سقف ویلا از یک طرف و کیفیت بالا در متریال به کار رفته در سقف ویلا از طرف دیگر به همراه پشتیبانی مناسبی که روی محصولات مختلف سقف ویلای شرکت ثامن روف است .

سقف یکی از مهمترین اجزای سازنده یک ساختمان به شمار می رود. نوع طرح و مصالحی که برای سقف ویلا یا خانه تان استفاده می کنید می تواند هم به لحاظ زیبایی شناختی و ساختاری تفاوت چشمگیری ایجاد کند و هم بر قیمت نهایی خانه تاثیر قابل توجهی دارد.

انواع سقف ویلا :

  1. سقف به شکل A : این نوع سقف از جمله پرطرفدارترین سقف ها برای استفاده در ویلا، کلیسا، کلبه، خانه، رستوران و دیگر ساختمان ها است. سقف در این نوع طراحی هم نقش سقف داشته و هم کار دیوار را می کند.
  2. سقف پروانه ایی : این نوع سقف برای ساختمان های بسیار لاکچری و گران کاربر دارد نوع طراحی از آنجایی که تعداد زیادی پنجره های بزرگ در بدنه دیوارها قرار میگیرد .ولی هزینه نصب و تعمیرات و نگه داری آن به دلیل پیچیدگی نصب، بسیار بالا است. با این حال، پس از نصب این نوع سقف، ساختمان دارای نمایی بسیار مدرن بوده و گزینه خوبی است برای معماران تا بعد جدیدی به ساختمان اضافه کنند.
  3. سقف تخت : این نوع  سقف ها بویژه برای  ساختمان های تجاری و باغ ویلاهای مناطق خشک و نیمه خشک بسیار رایج هستند ولی در مواردی برای سقف ویلا (کلبه) در مناطق مرطوب نیز بکار می روند .
  4. سقف صفحه ایی چین خورده : این نوع سقف به طور محدود در خانه های سقف شیروانی تک واحدی استفاده می شود. طراحی آن شبیه قطعه های شیروانی پرتعداد است که در کنار هم نصب شده و سقف را می سازند. 5. سقف هرمی هلندی : نوعی شیروانی کوچک در هر یک از دو انتها است. شیب ها می توانند برای تهویه استفاده شوند. این طراحی برای سقف ویلاهای لوکس کاربرد داشته و با مصالح فلزی یا سنگی بسیار مدرن به نظر می رسد.

خرید سقفهای ویلایی

خرید سقفهای ویلایی

خرید سقفهای ویلایی

خرید سقفهای ویلایی

خرید سقفهای ویلایی

جهت خرید انواع سقف های ویلایی میتوانید با ثامن روف در ارتباط باشید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.