ساخت آلاچیق با نی

ساخت آلاچیق با نی

ساخت آلاچیق با نی

 

ساخت آلاچیق با نی : همانطور که همه ما می دانیم هدف ما از داشتن آلاچیق، داشتن مکان و سرپناهی برای ارتباط ما با طبیعت است. برای طراحی و ساخت آلاچیق به نظر می رسد استفاده کردن از مواد و مصالح طبیعی همچون سنگ و چوب می تواند حس نزدیکی ما را با طبیعت بیشتر کند.(ساخت آلاچیق با نی)

علاوه بر این که می توانید از ترکیب سنگ و چوب در کنار هم استفاده کنید، در طراحی امکان دارد که وجود یکی از آنها نسبت به دیگری چشمگیر تر باشد. کف پوش های سنگی اگر طرح و رنگ آنها با ظرافت انتخاب شده باشد می تواند جلوه زیبایی به آلاچیق ببخشد.

اگر انتخاب شما برای ساخت آلاچیق استفاده از چوب و یا نی است، می توانید با انتخاب صندلی و مبلمان چوبی با رنگ هماهنگ با چارچوب و کف پوش محیطی زیبا را بی آفرینید.(ساخت آلاچیق با نی)

کابرد آلاچیق چوبی در فضای باز می باشد و از این رو نمی توان از هر موادی در ساخت این سازه استفاده نمود. متریالی و پوششی که برای ساخت آلاچیق چوبی استفاده می شود باید مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی گوناگون و همچنین تاب برداشتن یا نفوذ حشرات داشته باشد.

از جمله مهمترین بخش آلاچیق چوبی، سقف آن است که با توجه به نوع طراحی از متریال‌های مختلف استفاده می‌ گردد. برای مثال در صورتی که سقف آلاچیق شیبدار باشد به آهن کشی نیاز دارد تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا گردد و اگر سقف شیبدار نباشد از فلاشینگ استفاده میگردد. بسته  به سلیقه ی شما آلاچیق می تواند شامل دیوار نیز باشد، گاهی این دیوار را با گیاهان مختلف تزئین می کنند تا زیبایی آلاچیق چوبی را دوچندان نمایند.

گاهی نیز هیچ دیواره‌ای در کار نیست واطراف آلاچیق فقط با نرده و پایه ها محافظت شده است. در ساخت آلاچیق های زمستانی از شیشه نیز در دیواره ها استفاده می شود تا افراد را از سرما و سوز زمستانی حفظ نموده و تفریحات زمستانی شما را کامل کنند. ترکیبی مناسب از این متریال می تواند به محصولات ایمن، قوی، اقتصادی و جذاب منجر شود.(ساخت آلاچیق با نی)

ساخت آلاچیق با نی

قیمت آلاچیق چوبی

قیمت بر اساس ابعاد نرده های چوبی و سکوی داخلی آلاچیق متغیر است. آلاچیق های دارای انواع گوناگون می باشد و مدل های مختلف آن می تواند گرد، چهار وجهی، شش وجهی و هشت وجهی باشد، همچنین متریال های مختلفی نیز در ساخت آلاچیق استفاده می شود مانند:

چوب، فلز و شیشه. تمامی این عوامل می تواند بر روی قیمت آلاچیق تاثیر گذار باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آلاچیق می توان به متراژ آلاچیق، نوع سقف، طرح آلاچیق، مبلمان بکار رفته در آلاچیق، تزئینات و تراشکاری دیوارها و نرده های آلاچیق، جنس و کیفیت متریال اشاره کرد.
از این رو باید توجه داشت که داشتن یک فضای ویژه و خاص در دل باغ، ویلا یا حیاط منزل همیشه گران نبوده و همکاران ما در سورن وود می تواند طبق سلیقه و بودجه ی شما آلاچیقی زیبا و مدرن طراحی نمایند. پیشنهاد می شود برای گرفتن قیمت دقیق با متخصصان ثامن روف تماس حاصل فرمایید.(ساخت آلاچیق با نی)

ساخت آلاچیق با نی

کاربرد آلاچیق چوبی

یکی از بهترین انتخاب ها برای سازه های داخلی و خارجی استفاده از چوب است. به همین دلیل استفاده از سازه های آلاچیق و پرگولا افزایش یافته است. این سازه ها در مکان هایی مثل:

  • محیط های عمومی و فرهنگی
  • پارک ها
  • ویلاهای شخصی
  • باغ و باغچه ها
  • محیط بیرونی هتل ها
  • فضای محیطی شرکت ها و کارخانه ها

کاربرد دارد. از مزایای دیگر این سازه های قابلیت اجرا به صورت سنتی و مدرن است که باعث میشود به راحتی با سلیقه شخصی خود، محیطی جذاب داشته باشید. انواع مدرن آلاچیق ساده تر هستند و طرح های سنتی دارای پیچیدگی های بیشتر است.(ساخت آلاچیق با نی)

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.