شیروانی به انگلیسی

شیروانی به انگلیسی

شیروانی به انگلیسی

شیروانی به انگلیسی roof نامیده میشود.یکی‌ از مسائلی‌ که در رابطه با چنین سقف هایی وجود دارد آن است که فضای موجود در اتاق زیر شیروانی را بسیار کم می‌کند. اما نمیتوان مزایای استفاده از این گونه سقف را نادیده گرفت. در منطق سردسیر و مرطوب که بارش باران و برف بسیار زیاد می‌باشد.

استفاده از این گونه سقف‌های شیبدار کمک می‌کند تا آب باران و برف به راحتی‌ بتواند از لوله هایی که به آنها ناودان گفت میشود، سرازیر شده و به به پایین بریزند. در چنین حالتی نیزی به برف روبی نمی‌باشد و همچنین استحکام مصالح ساختمانی بیشتر خواهد بود. از دیگر مواردی که میتوان به عنوان مزیت برای این سقف‌ها اشاره کرد آن است که هزینه ساخت و اجرایی این دسته از سقف‌ها بسیار کمتر می‌باشد و مصالح به کار گرفته شده در آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

اما در کنار این مسائل می‌توان اشاره داشت که تعمیر این سقف‌ها کمی‌ دشوارتر باشد چرا که شیب موجود باعث میشود ناتوان به رحنمای به روی آن ایستاد.(شیروانی به انگلیسی)

شیروانی به انگلیسی

 

نکاتی در مورد مصالح مصرفی سقف شیروانی

هر کدام از مصالح و متریال های مصرفی در سقف شیروانی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. شایان ذکر است که یک موضوع در مورد همه متریال ها صدق می کند و آن مورد این است که اگر مصالح مصرفی به درستی طراحی گردند و در شرایط محیطی صحیح نصب شوند، به خوبی از ساختمان مورد نظر محافظت می کنند و سقف شیروانی آن ساختمان را از هر گزندی در امان نگه می دارند.(شیروانی به انگلیسی)

قیمت سقف های شیروانی با توجه مواد مصرفی آن متفاوت بوده و البته به دلیل داشتن متریال متنوع، قیمت تمام شده آن ها نیز متفاوت می باشد. تمامی متریال های مورد استفاده در سقف شیروانی تقریبا می توانند وظیفه محافظت خود را به خوبی انجام دهند که این امر یک گزینه مهم برای معمار ساختمان و شما می باشد.(شیروانی به انگلیسی)

از این رو متریال های خاص با سبک و سیاق خاص (تاریخی) نیز به خوبی قابلیت تطبیق داشته و هیچ گونه مشکلی برای اجرای طرح های مختلف ندارند. شما می توانید با کسب اطلاعات کافی در مورد تمامی مصالح مورد استفاده در این محصول، یک انتخاب عالی مطابق با سلیقه خودتان داشته باشید.(شیروانی به انگلیسی)

آشنایی با انواع مدل های سقف شیروانی

سقف های شیروانی دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند و در ادامه مطلب به انواع مدل ها و خصوصیات آن ها می پردازیم.(شیروانی به انگلیسی)

سقف شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

جنس سقف های شیروانی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. استفاده از آسفالت در سقف شیروانی بیشتر در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از شرکت های مختلف و با رنگ ها و سبک های مختلف تولید می شوند.

شیروانی به انگلیسی

 

 

سقف شیروانی با تایل های سفالی

استفاده از متریال سفال در سقف ها قدمت طولانی داشته و از گذشته تا به امروز دارای طرفداران خاص خود می باشد. این متریال حس و حال قدیمی به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال دارای قیمت بالایی می باشد و بسیار شکننده است اما گزینه ای مطلوب و بسیار خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی بیشتر برای ساختمان هایی با نما و سبک قدیمی توصیه می شود.

سقف شیروانی با تایل های بتنی

سقف های شیروانی با تایل های بتنی شباهت بسیار زیادی با نوع و مشخصه های تایل های سفالی دارند. مدل بتنی دارای مقاومت بالایی است و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل تایل های سفالی بوده با این تفاوت که قیمت تمام شده آن خیلی کمتر از مدل سفالی می باشد. تایل های بتنی را حتی می توان به صورت مسطح و بدون قرار گرفتن بر روی هم دیگر نیز مورد استفاده قرار داد.(شیروانی به انگلیسی)

شیروانی به انگلیسی

 

 

سقف شیروانی با تایل های سنگ لوح

تایل های سنگ لوح دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد می باشند؛ همچنین مقاومت بسیار خوبی نیز دارند. تایل سنگ لوح با بسیاری از سبک های ظاهری ساختمان ها مطابق بوده و تکمیل کننده خوبی برای انواع سبک های مدرن و یا قدیمی است. قیمت تمام شده این محصول بالا بوده اما دارای زیبایی و دوامی دو چندان نسبت به سایر مدل های دیگر می باشد.(شیروانی به انگلیسی)

سقف شیروانی با توفال چوبی

نوع توفال چوبی در گذشته بسیار پر طرفدار بوده ولی امروزه محبوبیت گذشته را ندارد و خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این محصول نسبت به سایر متریال ها، درجه اشتعال پذیری پایین تری دارد و از خاصیت های مهم آن می توان به عایق بودن این سقف اشاره نمود. این محصول دارای ظاهری قدیمی و تاریخی می باشد و برای استفاده در ساختمان با نمای قدیمی مناسب می باشد.(شیروانی به انگلیسی)

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.