انواع سقف در معماری

 

انواع سقف شیروانی ویلا

انواع سقف شیروانی ویلا:

انواع سقف شیروانی ویلا با طراحی متنوع و گسترده تولید شده که متناسب با شرایط آب هوایی و ساختمان مورد نظر، تولید و طراحی شده است، در اینجا ما به انواع سقف شیروانی ویلا می پردازیم و از شما خریداران عزیز می خواهیم قبل از انتخاب و خرید سقف شیروانی با ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از سفارش کسب نمایید.

 

درباره انواع سقف شیروانی ویلا:

انواع سقف شیروانی ویلا که مدل های متنوع و مختلف دارند و نوع سقف های ویلایی شیبدار و یا به صورت شیروانی طراحی شده که نوع سقف شیبدار مخصوص مناطق مرطوب و بارانی است که بیشتر در مناطق شمالی کشور استفاده می گردد و در ویلا کاربرد بالایی دارد که در ادامه به انواع سقف های ویلایی می پردازیم.

 

دکرا: این نوع پوشش سقفی در ویلا و الاچیق ویلایی، سردر بیشتر دیده می شود که با مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و بسیار مناسب و پرکابرد در انواع الاچیق و سقف شیروانی ویلایی می باشد.

از ویژگی های مهم این نوع سقف می توان به وزن کم، مقاومت در برابر باد، طوفان، گردباد، سرعت بالای نصب، عدم تغییر رنگ در اثر تابش نور خورشید،  بدون پوسیدگی و خوردگی، ضد زنگ و غیره را اشاره کرد.

 

 

 

 

انواع سقف شیروانی ویلا

شینگل: شینگل از نمونه سقف های پرکابرد و رایج است که امروزه در انواع سقف های ویلایی استفاده بسیار زیادی دارد.

ویژگی ها:

  • نصب بسیار سریع و راحت
  • ضد اشعه خورشید
  • ظاهر شیک و زیبا
  • هزینه مناسب
  • وزن پایین

 

پرچین: این نوع مدل پوشش سقف دارای وزن سبک و اتصال و انعطاف پذیری بالایی می باشد، اگر طراحی این مدل بر اساس پرچین باشد می توان مقدار فلز مصرف شده در آن را کم کنیم و در نهایت از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

ویژگی های این مدل مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله، مقاوم در برابر آتش سوزی، مقاوم در برابر بادها و باران و تگرگ شدید، دوام رنگ، تنوع در رنگ، مقاوم در برابر آتش سوزی می باشد.

 

آندو ویلا: این مدل ظاهری شبیه به سفال دارد و سبک وزن بوده که در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده می شود. این نوع سقف ضد آب و رطوبت است که در شرایط جوی نامساعد مقاومت و پایداری دارد.

ویژگی ها؛ تحمل سرما و گرما، ضد اشعه ماورابنفش، مقاوم در برابر بارن های اسیدی، جلوگیری از نفوذ اب

روف تایل: ویژگی این محصول این است که سازگار با محیط زیست می باشد و علاوه بر آن دارای تنوع رنگ، نصب سریع و اسان،عایق مناسب در برابر برف و باران، مقاوم در برابر آتش سوزی، برف باران و طوفان و غیره است.

 

تاپ تایل و تیکو:  این مدل سقف با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا تولید می گردد و در استفاده از انواع سقف شیروانی ویلا، سرپنجره، سقف الاچیق به کار می رود.

 

ویژگی ها:

  • سبک و استحکام بالا
  • وزن کم و ساختار منظم
  • سرعت نصب بالا و آسان
  • مقاوم در برابر فرسایش، آتش سوزی، ضربه های دانه تگرگ
  • بدون نیاز به عایق رطوبتی

 

انواع سقف شیروانی ویلا

سفال طبرستان

این نوع پوشش سقفی سفال که در تولید و تهیه ان از خاک استفاده شده عوارض زیست محیطی نداشته و سالیان زیادی است از این نوع سقف استفاده می گردد،  این نوع پوشش به دلیل زیبایی و بافت سنتی که دارد مورد استقبال اکثرا مشتریان قرار گرفته است.

ویژگی های این نوع پوشش سقفی عمر طولانی، مقاومت در برابر آتش، مقاوم در برابر سرما و گرما، مقاوم در برابر برخورد با جسم سنگین و سخت، زیبا و دوام بالا، سازگاری با محیط زیست می باشد.

 

جهت طراحی انواع سقف شیروانی ویلا در سراسر کشور می توانید با متخصصین مجموعه ثامن روف در ارتباط باشید ثامن روف فضایی زیبا خاص و دلنشین را برای شما فراهم میکند .
شماره تماس جهت ارتباط با کارشناسان ما : ۰۲۱۵۵۴۴۹۴۵۷
۰۹۱۲۲۹۳۹۹۶۱

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.