سقف داخل ویلا

مدلهای سقف شیروانی فلزی

مدلهای سقف شیروانی فلزی

مدلهای سقف شیروانی فلزی اطلاع دارید؟ چقدر در زمینه تولید و طراحی و مصالح مورد نیاز و اجرایی اطلاعات دارید؟

مجموعه فولاد ثامن سالهاست در طراحی و اجرای انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی فعالیت می کند، تلاش این مجموعه بر این بوده که با استفاده از تجربه متخصصین در تولید و طراحی نصب محصولات سقف به تمامی مشتریان سراسر کشور خدمات ارزشمندی را ارائه دهد.

 

مدلهای سقف شیروانی فلزی

انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی

انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی در طراحی های مختلف و گسترده تولید شده و ما در اینجا برخی از این مدلهای فلزی به همراه متریالهای مختلف دیگر را به صورت مختصر شرح می دهیم.

شینگل: این مدل از قیر فراوری شده و بسیار مستحکم بوده و در تنوع بالایی عرضه می شود، شینگل دارای وزن سبک بوده و باعث می شود سقف سازه و ساختمان فشار کمتری را تحمل کند، به همین دلیل این نوع مدل مقرون به صرفه است.

این مدل سقف دوام بالایی دارد و دربرابر زلزله استحکام بالایی دارد. نصب راحت و آسان سقف شینگل باعث شده که در هر نوع سطوحی بتوان آن را اجرا و نصب کرد.

آندولین: این نوع به صورت ورق که دارای مقاومت بسیار خوبی است مخصوص پوشش سقف شیبدار بوده و از ترکیب الیاف طبیعی تولید می گردد، آندولین پوشش عالی در برابر نفوذ آب و در سخت ترین شرایط رنگ آن ثابت می ماند  این مدل دارای انعطاف پذیری خوبی می باشد و ترک و یا زنگ نمی زند.

آندوویلا: این نوع مدل پوش سقفی سبک وزن و کاملا ضد اب بوده و در برابر شرایط جوی نامساعد مقاوم بوده و پایداری بالایی دارد، این مدل آیده آل برای انواع سقف های شیبدار می باشد و در انواع آلاچیق، ساختمان ویلایی، سردرب و غیره کاربرد بالایی دارد.

دکرا و فورتیزا: سقف شیروانی دکرا و فورتیزا از پوشش های مقاوم و زیبا می باشد که جنس اصلی تایل ها از ورق الیاژ شده یالوزینک تولید شده که در برابر باران های اسیدی مقاوم بوده و نسبت به حجمش از وزن پایین برخوردار می باشد.

در این تایل ها یک لایه زیرین و یک لایه سنگریزه رنگ طبیعی داشته و همچنین لایه اکریلیکی برای شفافیت  در رنگ و تابش اشعه UV استفاده شده است.

تایل سفال: پوشش سقف سف با انواع تایل سفال زیبایی بسیار خاصی را به ساختمان می دهد و از قدیم این مدل استفاده بالایی داشته که در شهرای بخش شمالی کشور استفاده زیادی دارد، این مدل بخشی از معماری قدیم محسوب می گردد.

پوشش سفال در هنگام تصب دقت بسیار زیادی می خواهد ک به همین دلیل نصب و اجرا تخصصی می خواهد به همین علت کمتر مورد توجه قرار گرفته است اما با توجه به کاربرد و زیبایی خاصی که دارد همچنان استفاده می شود.

پوشش فلزی: پوشش فلزی از ورق های فلزی جنس آلومینیوم و روی می باشد که به صورت شینگل نیز موجود است و بیشتر در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.

پوشش سقف فلزی در برابر آب هوا مقاومت خوبی نشان داده و سبک وزن بوده و قابلیت نصب راحتی را دارد، انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی در طرح های جدید و متنوع تولید و به بازار عرضه می گردد.

چوبی: پوشش سقف چوبی از قدیم مورد استفاده و نخستین پوشش سقفی بوده که در اولین خانه ها می ساختند، سقف های چوبی دارای زیبایی چشمگیر و مورد پسند عام می باشد، استفاده از چوب بسیار قدیمی و مردم در گذشته خانه های خود را از تکه های چوب می ساختند.

سقف شیروانی چوبی به دلیل سبک وزن بودن و زیبایی اش امروزه در خانه های ویلایی استفاده بالایی دارد،  امکان اتش سوزی و مقاوم نبودن از جمله معایب سقف های چوبی از گذشته تا به حال بوده اما خوش بختانه با استفاده فن آوری عایق کردن چوب ها با استفاده از مواد در مقابل اتش می توان از این مدل‌پوشش سقفی برای ساختمان استفاده کرد.

مدلهای سقف شیروانی فلزی

برای اطلاعات بیشتر در زمینه فروش انواع مدلهای سقف شیروانی فلزی مرغوب و همچنین قیمت فروش با همکاران ما در ارتباط باشید: 

۰۲۱۵۵۴۴۹۴۵۷
۰۹۱۲۲۹۳۹۹۶۱

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.