نصاب آلاچیق

قیمت آلاچیق حصیری

قیمت آلاچیق حصیری

در این مطلب قصد داریم راجب قیمت آلاچیق حصیری نحوه ی ساخت آلاچیق حصیری ویژگی های آلاچیق حصیری با شما صحبت کنیم:

قیمت آلاچیق حصیری بر اساس ابعاد،جنس رویه،جنس فریم محاصبه میشود،وبرای دریافت قیمت های به روز آلاچیق های حصیری با کارشناسان ما در شرکت ثامن روف تماس حاصل فرمایید.

حصیر یکی از پرطرفدارترین صنعت در ایران است که به شکل های گوناگون در فضای باغ و ویلا وجود دارد. یکی از محصولات حصیری پرکاربرد در دکوراسیون آلاچیق  حصیری است؛ به همین منظور در این مطلب از سورن چوب می خواهیم شما را با انواع الاچیق های حصیری، آشنا کنیم.

اگر حصیر در اطراف شما فراوان است میتوانید هر چه زودتر دست به کار شوید و یک سازه ی کارآمد و زیبا بسازید. به دلیل گران قیمت بودن چوب بسیاری از افراد به ساخت آلاچیق حصیری روی می آورند. آلاچیق های حصیری جز آلاچیق هایی هستند که برای شما هیچ گونه هزینه ای نخواهند داشت.(قیمت آلاچیق حصیری)

 

 

اما نحوه ساخت آلاچیق حصیری به چه صورت است؟

همانطور که میدانید آلاچیق های حصیری از حصیر های مختلف و بعضا از درخت بامبو ساخته میشوند.

اگر می خواهید از تنه ی درخت بامبو به عنوان پایه آلاچیق حصیری استفاده کنید بهتر است در انتخاب تنه ی درخت دقت فرمایید.

برایپوشش زیر سقف آلاچیق بهتر است از پوشال اسفاده کنید.

 

قیمت آلاچیق حصیری

 

 

ویژگی آلاچیق حصیری چیست؟

بعضا حصیر برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و خنک نگه داشتن هوا استفاده میشود.

و همچنین آلاچیق حصیری به عنوان الاچیق های باغی و الاچیق  فضای باز بسیار پرطرفدار است،  بیشتر تولید حصیر در نقاط شمالی و جنوبی کشور است.

آلاچیق حصیری یک ویژگی منحصر به فردی که دارد این است که سبک تر از سایر آلاچیق های دیگر است ویکی تز عواملی که باعث شده این آلاچیق پرطرفدار شناخته شود همین است.

آلاچیق حصیری یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین نوع آلاچیق است،که علاوه پرطرفدار بودن زیبایی منحصر به فردی دارد.

از دیگر ویژگی های آلاچیق حصیری میتوان به ارزان بودن آن اشاره کرد قیمت آلاچیق حصیری بسیار ارزان تر نسبت به سایر آلاچیق ها است.

قیمت آلاچیق حصیری

اما تفاوت حصیر های تولید شده در  جنوب و شمال در چیست؟

تفاوت عمده ای که حصیرهای این دو منطقه با هم دارند این است که حصیرهای مناطق شمالی  از یولاف، جو دو سر و گندم بافته می‌شود و برای ماندگاری نیاز به رطوبت دارند؛ به همین دلیل است که حصیرهای خطه شمال پس از چند وقت به‌خاطر از دست دادن رطوبتشان ظاهرشان پوسته‌ پوسته می شود.

در مقابل حصیرهای خطه جنوب از پوست درخت خرما بافته می‌شود و به دلیل گرمای بسیار بالای محیط به رطوبت کمتری نیاز دارد و ظاهر خود را حفظ می کنند. پس بهتر است برای ساخت الاچیق حصیری از حصیر جنوب استفاده کنید. در ادامه عکس هایی از جدیدترین آلاچیق چوبی حصیری آورده شده است.

شرکت ثامن روف همواره سعی بر این را دارد که بهترین و با کیفیت ترین محصول خرید لوازم یدکی رنو را یه مشتریان عزیز خود ارائه بدهد. آلاچیق حصیری تولید شده درشرکت ثامن روف از بهترین و مرغوب ترین حصیر ها تولید شده است.

شرکت ثامن روف این تضمین را به مشتریان خود می دهد که با یک بار خرید از شرکت مشتری مدام العمر این شرکت خواهید شد. زیرا تمام محصولات تولیدی این شرکت با دقت و ظرافت خاصی تولید می شوند.

اگر در تصمیمات خود دچار تردید شدید و یا از قیمت آلاچیق حصیری اطلاعی ندارید میتوانید با کارشناسان ما در شرکت ثامن روف تماس حاصل فرمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.