لیست قیمت آردواز

لیست قیمت آردواز و یا سقف های شیروانی، هر یک از اینها متریال های متفاوتی دارند که با قیمت های متفاوتی ارائه می شوند و اجرای هر کدام متناسب با خود آنهاست. لازم به ذکر است برای هر یک از اینها نمی توان قیمت ثابتی تعیین نمود زیرا قیمت متریال مورد استفاده در آنها با توجه به نوسانات بازار تغییر نموده در نتیجه قیمت این دو نیز تغییر می کند.

گروه ثامن با ایجاد پل های ارتباطی مانند شماره تماس این امکان را فراهم آورده تا پاسخگوی مشتریان خود در تمام زمینه ها از جمله استعلام لیست قیمت آردواز، راهنمایی در امر اجرا و … باشد.

لیست قیمت آردوازآردواز چیست؟

از آنجایی که سقف های شیب دار و شیروانی جزو پرکاربردترین انواع سقف ها در بیشتر موقعیت های جغرافیایی می باشد، در این مطلب می خواهیم شما را با آردواز که یکی از بهترین مصالح ساختمانی برای افزایش مقاومت و زیبایی سقف شیروانی می باشد، آشنا کنیم.

اسن مصالح ساختمانی ترکیبی از الیاف مصنوعی، سیمان، پنبه نسوز، مواد شیمیایی، آزبست و آب می باشد.

ورقه های این نوع مصالح ساختمانی معمولاً به صورت پله ای و با شیب های متفاوت طراحی و بر روی سقف های شیروانی ساختمان ها و خانه های ویلایی، سقف آلاچیق ها، بالای پنجره ها، بر روی نمای اصلی ساختمان ها و … نصب می شود.

به طور معمول رنگ ورقه های آردواز مانند رنگ بتن می باشد ولی از آنجایی که قابلیت رنگ پذیری دارند می توان آنها را با رنگ، رنگ آمیزی نمود.

از جمله مزایای آردواز ها مقاومت بالا و دوام طولانی مدت آنهاست البته یکی دیگر از مزایای آنها که بر استفاده آز آن تشویق می نماید جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی مانند باران، گرد و غبار و … می باشد.

در هنگام اجرای سقف آردواز استفاده از پشم شیشه و فوم در زیر آن سبب مقاومت سازه در برابر نفوذ سرما و گرما می شود و به خوبی سازه شما را عایق بندی می کند.

یک نکته مهم این است که پس از اجرای سقف آردواز، راه رفتن بر روی آن ممنوع می باشد در ضمن شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت آردواز با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت آردوازانواع آردواز

در کل آردواز ها را با توجه به متریال به کار رفته در آنها به دو دسته سیمانی و فلزی تقسیم بندی می کنند که در اینجا می خواهیم شما را با ویژگی آنها آشنا کنیم.

  • نوع فلزی: طراحی و اجرای اینگونه آردواز پس از نوع سیمانی آن رواج پیدا کرد به گونه ای که پس از مدت کوتاهی استفاده از اینگونه آردواز بسیار پر کاربرد شد. آردواز فلزی از نظر ویژگی های ظاهری و جنس تفاوت بسیار زیادی با نوع سیمانی آن دارد.از مزایای آردواز فلزی نسبت به آردواز سیمانی می توان به موارد روبرو اشاره نمود: عمر و ماندگاری بیشتر، برخورداری از رنگ بندی های گوناگون، شکست ناپذیری و غیر قابل ترک خوردن و … .
  • نوع سیمانی: این نوع آردواز از ورقه هایی به شکل پله پله تشکیل شده است و از قابلیت شیب قابل تنظیم برخوردار می باشد و به همین دلیل برای نمای اصلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، از آردواز سیمانی برای اتاق های کلبه ای، سردر ورودی، سقف ساختمان ها و … نیز استفاده می شود.

لیست قیمت آردوازمراحل اجرا و نصب آردواز

به طور کلی برای اجرا و نصب صحیح آردواز باید مراحل زیر طی شود تا یک آردواز به شکل کاملاً اصولی و مطابق با استانداردها نصب شود.

  • اولین گام برای نصب اصولی آردواز طراحی دقیق و مهندسی شده آن می باشد تا بیشترین تناسب و هماهنگی را با ویژگی ها و دیگر بخش های ساختمان داشته باشد.
  • در گام دوم باید تمام مواد و مصالح مورد نیاز برای نصب آردواز ها تهیه شود.
  • در این مرحله نوبت به زیر سازی های فلزی می رسد.
  • شاسی کشی و زیرسازی چوب با فواصل از قبل تعیین شده از جمله اقداماتی است که باید از زیر سازی فلزی صورت گیرد.
  • در این مرحله نوبت به نصب آردواز با رعایت تمام استاندارد ها و نکات ایمنی می رسد.
  • آخرین گام برای اجرای آردواز، نصب فلاشینگ ها و تیزه ها به منظور آب بندی ساختمان می باشد.

لیست قیمت آردوازدر نهایت برای اطلاع از لیست قیمت آردواز می توانید از طریق راه های ارتباطی با همکاران ما تماس حاصل فرماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.