سقف شیروانی

سقف شیروانی یکی از پر استفاده ترین پوشش های است که امروزه رواج بالایی برای استفاده در ویلاها دارد.

در این سایت قصد داریم اطلاعات مفید و کافی در زمینه سقف شیروانی برای مخاطبین این محصول ارائه دهیم که بتوانند به راحتی این محصول را با توجه به کیفیت و قیمت سفارش و خریداری نمایند.

بهترین رنگ برای سقف شیروانی

سقف شیروانی امروزه در انواع رنگ های مختلف تولید و قابل سفارش است که در انتخاب رنگ همواره باید دقت کرد و رنگی که دارای زیبایی و سازگار با نما ساختمان دارد توجه کرد.

رنگ  سقف باید به گونه ای انتخاب شود که بتوان از آن رنگ  لذت برد و زیبایی خاصی را به ساختمان بدهد بنابراین باید در انتخاب رنگ شیروانی دقت لازم داشت.

طراحان توصیه دارند برای نمای تیره و مشکی ساختمان رنگ خاکستری می تواند زیبایی خاصی را جلوه دهد و همچنین رنگ های سبز و قرمز زیبایی چشمگیر و خاصی را به وجود می آورد.

رنگ های روشن خنثی مانند کرم در سقف های شیبداری که معمولا سازه آن تیره رنگ می باشد استفاده می شود و همچنین رنگ های روشن ساختمان شما را بزرگتر نشان می دهد. لذا در انتخاب رنگ سقف شیروانی خود دقت لازم را داشته باشید.

یکی از نکات مهم که باید به آن توجه داشت انتخاب رنگ سقف است بنابراین باید رنگ سقف به گونه ای انتخاب شود که برای مدت زمان طولانی زود دلتان را نزند.

 

سقف شیروانی

 

ارزان ترین سقف شیروانی

قیمت سقف شیروانی به مصالح و مدل سقف شیروانی بستگی دارد که هرکدام از این مدل های سقف شیروانی قیمت های خاص خود را دارد و هرچقدر مدل سقف شیروانی ساده تر باشد قیمت آن نیز ارزان تر می باشد.

قیمت سقف شیروانی تقریبا برابر است با ورق های گالوانیزه و تفاوت قیمت ها در اجرا و تیرریزی ویژه ورق ها می باشد. بنابراین سقف شیروانی فقط از ورق ساخته نمی شود بلکه دارای طراحی و خرپا هم دارد که در اجرای آن(خرپا سازی، تیرریزی ) آهن زیادی مصرف می گردد.

ارزان ترین مناسب ترین قیمت این پوشش نوع سقف فلزی کرکره یا سینوسی آن است زیر در این نوع از آهن کمتری استفاده شده و همچنین عرض مفید ورق کرکره بیشتر است.

 

سقف شیروانی

 

سقف شیروانی مدرن

اگر به دنبال مناسبترین سقف شیروانی مدرن هستید قبل از انجام هرکاری باید اطلاعات کامل و درستی راجب انواع مدل های سقف های مدرن شیروانی داشته باشید. انواع مدل سقف شیروانی مدرن کدام اند؟ از کجا می توان سقف فلزی شیک و مدرن را با قیمت مناسب و بدون واسطه سفارش داد؟

سقف شیروانی انواع مختلف دارند که در زیر توضیحات مختصر و مفیدی را راجب آن می دهیم با ما همراه باشید.

۱- سقف سفال

این نوع سقف یک متریال قدیمی و درجه یک می باشد که شکننده و و گران است ولی به دلیل نمای باستانی که به ساختمان می دهد می تواند یک گزینه بسیار عالی برای ساختمان هایی با سبک های باستانی و قدیمی باشد‌.

از دلایل دیگر توجه زیاد به سقف سفالی می توان به رنگ آن اشاره کرد که در انواع رنگ های از قبیل: قرمز آجری، خاکستری، قهوه ای و غیره اشاره کرد. سفال طبرستان از برندهای معروف در زمینه تولید انواع سقف سفال است که این محصول را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

۲- سقف شینگل

این نوع سقف از قیر فراوری شده است به همین دلیل دارای مقاومت بسیار زیاد در برابر بارش برف و باران دارد و در رنگبندی هلی مختلف و طرح های مدرن تولید و عرضه بازار می گردد.

۳- سقف آکروتایل

این نوع سقف که جنس آن از پی وی سی است نوعی پوشش سقفی است که از آن نیز می توان برای دیوار پوش و کف پوش استفاده کرد این نوع سقف که به سقف کاذب نیز معروف است در انواع رنگ ها و مدل های مختلف ساخته می شود.

۴- سقف سنگ ریزه ای کینگستون

این نوع سقف یکی از بهترین و زیباترین مدل های سقف می باشد سقف سنگ‌ریزه ای دارای بافت ها نامنظم و برجسته است که این نوع ویژگی باعث طراحی و ظاهر فوق العاده زیبا و  خاص این تایل ها شده است. این توع سقف علاوه بر زیبایی منحصر بفرد دارای کیفیت، مقاومت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

امکان ارسال نظر وجود ندارد!