مرکز فروش ورق طرح سفال

مرکز فروش ورق طرح سفال :

اگر به دنبال مرکز فروش ورق طرح سفال برای سقف ساختمان مورد نظر خود هستید میتوانید به مجموعه ثامن روف مراجعه نمایید این گروه با انواع ورق های سفالی با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کرده است .

شما در این مرکز میتوانید هر چه که مورد نیاز برای اجرای سقف مورد نطر خود دارید را خریداری کنید . ورق طرح سفال های ثامن روف  از تنوع رنگ ؛ زیبایی و استحکام بالایی برخود دار است در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با انواع ورق طرح سفال  آشنا سازیم :

اکثر افراد این نام را شنیده اند و یا با کاربرد آن آشنا هستند مخصوصا کسانی که در بازار آهن مشغول به فعالیت هستند ورق طرح سفال یکی از محصولات مصالح ساخنمانی میباشد که افراد برای پوشش سقف درب منزل خود یا باغ و  ویلا استفاده میکنند.

این ورق در طرح های گوناگونی تولید میشود اما پرفروش ترین آن ها به ترتیب : ساده ، پالرمو ، شن ریزه و .. است . این نوع ورق از گالوانیزه تشکیل شده است .

اما برای سقف هایی که حالت شیبدار داشته باشند از ورق طرح سفال پرچین استفاده میکنند که رنگ آن نیز بصورت کوره ایی و پودری است و دارای حالت های شیبداری میباشد . که نام دیگر این ورق آردواز یا تایل نیز گفته میشود .

مرکز فروش ورق طرح سفال

ورق طرح سفال ژنوا از ورق های گالوانیزه رنگی تولید می شود که همانطور که از اسم این ورق ها پیداست پایه این نوع ورق گالوانیزه می باشد .

که قسمت روی ورق در دو مرحله به ضخامت 20 الی 25میکرون و قسمت پشت ورق در یک مرحله به ضخامت 7 الی 15 میکرون پوشش رنگ به صورت کوره

ای گرفته که این پوشش ضمن زیبایی خاص باعث می شود ورق در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

ویژگی طرح سفال پرچین :

  • مقاومت و استحکام بالا
  • تنوع در رنگ
  • مناسب برای سر در ویلا . خانه . باغ
  • کاربرد آسان
  • ایمنی بالا در برابر حوادث های طبیعی مانند زلزله و باد
  • زیبایی به ساختمان

ثامن روف مرکز فروش ورق طرح سفال در سراسر کشور با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.