سازه سقف

قیمت سقف شیروانی اصفهان

 

 

قیمت سقف شیروانی اصفهان

 

 

 

 

 

 

.

 

قیمت سقف شیروانی  اصفهان
قیمت سقف شیروانی  اصفهان پیشرفتهای چشم گیری درباره سقف های شیروانی انجام شده و بسیاری از این محصولات مقاومت خوبی داشته اند و با کیفیت و زیبایی ماندگار تولید شده اند.

ولی همه بحث همیشه در مورد سقف های شیبدار محدود به این ها نبوده و یکی از رکن های انتخاب سقف قیمت تمام شده این محصول است وقیمت سقفهای شیروانی هم بستگی به متریال و لوازم ان دارد.

گروه فولاد ثامن توانسته با تنوع بالای محصولات خود این خدمت را به مشتریان ارائه دهد و محصولاتی همچون تایل تکی دو پله تا پنج پله و طرح سفال و کرکره و ذوزنقه را به تولید برساند تا گام مهمی در بهبود کیفیت و مشتری مداری انجام داده باشد.

هدف از پوشش سقف چیست؟

عده ای از افراد پوشش سقف را برای زیبایی محل کار و زندگی برمی گزینند اما برخی نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن ساختمان و یا ویلاها از پوشش سقفی استفاده می کنند.

بنابراین پوشش سقف برای اهداف متفاوت مورد استفاده قرار گرفته  و با توجه به نیاز مخاطب، این محصول با کیفیت بیشتر و مدل های متنوع تولید و عرضه بازار فروش شده است.

شرکت تولید انواع محصولات پوش سقفی تمام تلاششان را به کار گرفته تا با بهترین تکنولوژی های روز دنیا، پوشش سقف باکیفیت را تولید نمایند.

مدل های سقف شیروانی در اصفهان

امروزه انواع مدل های پوشش سقفی شیروانی برای ویلا و ساختمان در شهرای اصفهان نصب می گردد که از انواع مدل های مدرن و بی نظیر که زیبایی چشمگیری را به ساختمان می دهد استفاده می شود.

انواع پوشش سقف شیروانی مدرن نظیر سقف شیبدار مدرن، سقف شیبدار فلزی، سقف شیروانی شینگل، سقف شیروانی آندویلا و غیره در شهرای اصفهان کاربرد بسیار فراوان داشته است.#قیمت سقف شیروانی اصفهان

 

قیمت سقف شیروانی اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

مدل و قیمت سقف شیروانی  اصفهان

سقف شیروانی نمای بسیار زیبایی به ساختمان می دهد و بسیار جلب توجه می کند، این نوع پوشش مزایای بسیار زیادی داشته و باعث محبوبیت زیادی بین مشتریان پوشش سقفی را دارد.

پوشش سقف شیروانی در روزاهای بارانی و برفی به راحتی آب ناشی از بارندگی را سرازیر می کند، قیمت سقف شیروانی مناسب بوده و این پوشش با تاثیر مثبت بر زیبایی ساختمان جلب توجه می کند.

گروه فولاد ثامن یکی از تولید کننده های سقف شیروانی،  توانسته است  قیمت سقف شیروانی  مناسب را به بازار عرضه می کند و همچنین نصب انواع سقف شیروانی توسط افراد ماهر صورت می گیرد.

در ادامه به معرفی انواع ورق و سقف شیروانی می پردازیم.#قیمت سقف شیروانی اصفهان

انواع سقف های شیروانی

۱. سقف دو شیب با شیب زیاد

۲. سقف چهار شیب با شیب ملایم

۳. سقف تک شیب

 

#قیمت سقف شیروانی اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع ورق سقف شیروانی

طرح سفال، ایرانیت، اندولین، دکرا، شینگل، سفال طبرستان از حمله انوا ورق سقف شیروانی می‌باشد.

 

کاربرد سقف شیروانی

سقف شیروانی بیشتر در مناطق پربارش مانند شهرای شمالی کشور کاربرد بالایی دارد اما امروزه این نوع پوشش به دلیل زیبایی ظاهری خاصی که به ساختمان و محله می بخشد متقاضیات زیادی پیدا کرده است.

سقف شیروانی برای ساختمان های مسکونی، پارکینگ، ویلاها، مغازه، مجتمع ها و غیره قابل اجرا است اما برای مناطقی که  در طول سال با بادهای شدید روبرواست توصیه نمی گردد.#قیمت سقف شیروانی اصفهان

این نوع پوشش سقفی باید توسط متخصصین مجرب و افراد با تجربه صورت می‌گیرد و نحوه  نصب و اجرا سقف شیروانی فلزی را طی مراحل مختلف انجام می دهند.

گروه فولاد ثامن انواع پوشش سقف را با استفاده از مصالح مرغوب و رعایت استانداردها تولید کرده است و قیمت سقف شیروانی را مناسب تر و بدون واسطه در اختیار مشتریان می‌نماید.

لذا مخاطبان این محصول برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل ها و قیمت سقف شیروانی به سایت این شرکت مراجعه و با شماره های قرار گرفته در سایت تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع  دقیق از قیمت سقف شیروانی با ما در ارتباط باشید.#قیمت سقف شیروانی اصفهان

 

 

شماره همراه
۰۹۱۲۲۹۳۹۹۶۱

شماره دفتر 

۰۲۱۵۵۴۴۹۴۵۷

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.